Hiç vakit kaybetmeden yazılarıma devam ediyorum. İkinci yazımda sizlere çift blog kayıt alanı probleminden bahsetmek istiyorum. Blogger kullanıcıları bilirler blogger yeni arayüze geçmeye çok uzun süre önce başlamıştı. Yakın bir zamanda tam olarak geçiş tamamlanmıştı ve olağan şey ile sorunlarla karşımıza geldi. Bunlardan biri de tema sorunuydu tabikide. Bazı temalar çift blog kayıt alanı oluşturup insanları çığırından çıkartmaya yetiyordu.

Çift blog kayıt alanı problemi belkide birçoğunuzun başına geldi. Peki çözümü arayıp bulabildiniz mi?

Cevabınız hayır ise size en kolay yoldan anlatacağım...

Öncelikle bloggera giriş yapıyoruz. Sorunlu blogumuzun şablon kısmına gelerek HTML'yi Düzenle diyoruz. Karşımızıda gelen sayfadan devam et butonuna tıklayarak şablon içeriğine girmiş oluyoruz. Yukarıda bulunan Widget Şablonlarını Genişlet kutucuğunu tıklı bırakıyoruz. Şimdi şablon içeriğini Ctrl+A yaparak seçiyoruz ve tamamen siliyoruz. Şimdi kurmak istediğimiz temayı WordPad'te açıyoruz onuda Ctrl+A yaparak seçiyor ve Ctrl+C yaparak kopyalıyoruz. Blogumuzun tema kısmına gelerek yapıştırıyoruz. Şablonu Kaydet dedikten sonra size Widgetleri Tut ve Sil diye soracaktır sizde silinmesini isteyeceksiniz. Eğer tut derseniz ikinci blog kayıt alanı kalkmaz. Widgetleri sil dediğinizde tüm problem ortadan kalkmış olacak. :)

Herhangi bir sorun ile karşılaşırsanız yorum bırakabilirsiniz.  Yardımcı olacağımdan şüpheniz olmasın. :)

Not : Resimli olarak anlatmak isterdim. Biraz uğraştım ama ikinci blog kayıt alanını çıkartamadım.